Fat old sun in sky is fall

خرید بک لینک
Invisible stains of the heart

Will carry you home

No matter how far I think I have walked

There is always a room for your bones

Invisible stains of the heart

Will carry you home

In each of my walks I am holding

The ghost of your hand

Fat old sun in sky is fall...

ما را در سایت Fat old sun in sky is fall دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 64 تاريخ: پنجشنبه 30 آذر 1396 ساعت: 3:58

با صدهزار مردم تنهایی بی صدهزار مردم تنهایی...با من حرف بزن من از نهایت شب حرف میزنم دلم گرفته است . من کیستم در کنار این جماعت ؟ آه که چه قدر دلم گرفته ..... باید امشب بروم تا سحر نشده به قطاری برسم که نورش سیاهی شب را روشن میکند . باید بارم را ببیندم. کوله پشتی انباشته از خاطرات گنگ ... مثل تصور ضربه ی قاشق چایی خوری بر لیوان . باید بروم و بگذارم باد ملایم شب گونه ام را سرخ کند ، موهایم را شانه بزند و اشک بر چشمانم جمع کند.و چه دیرینه شبی باشد امشب. وقتی صوت قطار باشد و من باشم و سنگینی بار سفر . چه باک از گذشتن و نرسیدن؟ کفش هایم کو ؟و آن زمان است که میفهمی من برای همیشه رفته ام و تو زیر لب میخوانیقطار می رود تو می روی تمام ایستگاه می رود و من چقدر ساده ام که سالهای سال در انتظار توکنار این قطارِ رفته ایستاده ام و همچنان به نرده های ایستگاه رفتهتکیه داده ام !آه باید امشب بروم کفش هایم کو ؟ Fat old sun in sky is fall...

ما را در سایت Fat old sun in sky is fall دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 0:59

بشدت فرقه بین کسیکه راه رو میدونه و کسیکه توی راه قدم میذاره میدونی مثل چی میمونه ؟ یه برنامه ریزی منظم که انگار بخوان یه فکرو بندازن تو مغز آدم !! این حرص منو در میاره خودشون میان پلن خودشونو معرفی میکنن بعد خودشون میزنن زیرش ... وات د فاک؟ الان مثلا دوتا آدمیکه واقعا ترنس زنن میرن تغییر جنسیت میدن خیلیم کار پسندیده ایه !!!!آخه یکی نیست بگه عناتر شمارو چه به این گه خوریا ؟ ؟؟ ؟ ؟؟ ؟ تو کجات شبیه ترنسا بود ؟؟ میدونی چیه منو میسوزونه ؟ اینکه همشون دستشون تویه یه کاسس منتهی اسمشون فرق داره یه سریشون میشن واچوفسکی یه سری میشن فینیچر یه سری میشن اسمش چی بود ؟؟ اهان نولان !! یکی میاد شاتر ایلند و میسازه یکی دیگه اینسپشن یکی ماتریکس ولی به مولا علی همشون یکین !!! حالا من یه بار به مهدی گفتم مخالف بود ولی باور کنید همشون میخوان یه حرف و بزنن که آره مثلا ما کنترل شمارو داریم دیدیم دیگه مگه تو ترومن نبود ؟؟!!! همشون دستشون تویه یه کاسس ببین من کی گفتم!!!!!!جورج اورول n قبل پیش گفت!!! ... ماها هعی داریم میگیم هعی شماها گوش ندین !!! الان اعصابم خورد شده !! اون دوتا زنیکه ها / مرتیکه ها رفتن تغییر جنیست بدن که چی آخه ؟ آدم میمونه بعضی وقتا چیکار کنه ... حس میکنم دست و پامو بستن ... حس میکنم منم دارم میشم یکی مثل اون احمقای جو گیر!!!!حس میکنم هیچ کس دلش نمیخواد من فکر کنم و دارن Fat old sun in sky is fall...

ما را در سایت Fat old sun in sky is fall دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 0:59

تو لبخند محوي كه صورتي بود. دلم ميخواد باهات حرف بزنم. انگار مدتهاست ازت فاصله گرفتم. اينروزا حسم بهت به مراتب بيشتره تا قبلا. الان بيشتر تورو كنار خودم حس ميكنم. حست ميكنم و حتا ميخوام تورو تو آغوشم فشار بدم. و تمام عطر تنت رو بو بكشم. دقيقا نميدونم كجايه ايراني. اصلا ايراني يا نه. هستي نيستي هستي نيستي ؟ داشتم كتاب مورد علاقمو ورق ميزدم. بيش از بيش دلتنگت شدم. خواستم بيام اينجا برات بنويسم و بهت بگم امروز يه روز خوب بود. چون تقريبا كاراي خوبي انجام دادم. مثلا درس خوندم و ساز زدم و استخر رفتم. حتا ظرفارم شستم. ازون بهتر اينكه نذاشتم نمازم قضا شه. ميدوني خيلي دلتنگتم. دور همه رو خط كشيدم و دارم مدام بهت فكر ميكنم. توييكه هرگز نبودي. بودي ولي نبودي. كاش ميشد ديدت. دوباره نه مثل اونروز كه سرسري سلامت كردم. حتا حس كردم از تو چشام ترسم رو هم خوندي. ميدوني يه غم پر از شادي تو وجودم هست كه داره منو هول ميده به جلو كه كارامو درست انجام بدم. ميدوني واقعا دلم ميخواد برم جلو نميخوام فكر و ياد و خاطره ات باعث پس رفتم شه. ميفهمي كه. تنها قوت قلبم اينه كه تو يه جايي اون بيروني. حالا حرف مامانمو خوب ميفهمم. كه هنوز دست برنداشته از عشقش به اون ادم و جتا حس ميكنه با عشقي كه به اون مرد داره ميتونه به خدا برسه. ولي راستشو بخواي من نميدونم ميخوام به چي برسم. شايد يه تنهايي عميق. شايد بايد رو Fat old sun in sky is fall...

ما را در سایت Fat old sun in sky is fall دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 3 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 0:59

نمیدارم جه سریست که چند روزیست که از ذهنم میگذرد

خبرت هست ؟

خبرت هست ؟

خبرت هست ؟

خبرت هست که باران نیامد ؟

خبرت هست که چند روز قبل پایم لیز خورد و روی زمین اشک ریختم ؟

خبرت هست که زمستان در راه است ؟

خبرت هست که یکسال شد از آخرین دیدار ؟

خبرت هست ؟

خبرت هست ؟

پ ن : پیام مرا دید و تکرار کرد :

فروزان

فروزان

فروزان

فروزان دوست داشتنی ما

کجا بودی؟

و من فهمیدم که چه قدر در حرفهایش تمنای آغوش مرا دارد !

Fat old sun in sky is fall...

ما را در سایت Fat old sun in sky is fall دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 0:59

من تنها چیزیکه میخواهم ، برنامه ای برای آینده ام است 

چرا گاهی من فروزان مرده را زنده میکنم ؟

 

Fat old sun in sky is fall...

ما را در سایت Fat old sun in sky is fall دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: شنبه 18 آذر 1396 ساعت: 4:43


گاها با خود اندیشیده ام که چه میشد اگر فقط اگر ... میشد سفره ی این دنیا را جور دیگری پهن کرد ... مثلا میشد بازگشت به گذشته ها ... به آن زمان هاییکه هنوز کودک بودم و خیال پرداز ...
حس میکنم به اندازه ی هزاران سال و قرن پیر شده ام و دیگر کاری از دستم بر نمی آید ... مثلا دیگر تصور خیلی از خیال ها برایم سخت است ... سخت است که باور کنم که من دارم بیست ساله می شوم . سخت است یاد آوری این مسئله که من راضیه عبدی ... تمام آرزو هایش را ریخته است دور ... سخت است و باور ناپذیر .

و به راستی که دیگر جوان نمیشوم ...

Fat old sun in sky is fall...

ما را در سایت Fat old sun in sky is fall دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 22 تاريخ: شنبه 18 آذر 1396 ساعت: 4:43

دلم به من گفت بنويس! 

به دلم گفتم دلم نميخواهد. 

و دلم از دست من دلش گرفت و سخت دلم بحال دلم سوخت. 

Fat old sun in sky is fall...

ما را در سایت Fat old sun in sky is fall دنبال می‌کنید

برچسب: اندراحوالات, نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: پنجشنبه 9 آذر 1396 ساعت: 10:59

صفحه بندی