نمیدارم جه سریست که چند روزیست که از ذهنم میگذرد
خبرت هست ؟
خبرت هست ؟
خبرت هست ؟
خبرت هست که باران نیامد ؟
خبرت هست که چند روز قبل پایم لیز خورد و روی زمین اشک ریختم ؟
خبرت هست که زمستان در راه است ؟
خبرت هست که یکسال شد از آخرین دیدار ؟
خبرت هست ؟
خبرت هست ؟
پ ن : پیام مرا دید و تکرار کرد :
فروزان
فروزان
فروزان
فروزان دوست داشتنی ما
کجا بودی؟
و من فهمیدم که چه قدر در حرفهایش تمنای آغوش مرا دارد !
Fat old sun in sky is fall...
ما را در سایت Fat old sun in sky is fall دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 0:59